رئیس افتخاری ستاد تبریز 2018 خبر داد:
رئیس افتخاری ستاد تبریز ۲۰۱۸ با اشاره به اینکه قرار بود در ۳ فروردین در تبریز افتتاحیه تبریز ۲۰۱۸ برگزار شود ولی به دلیل فشردگی سفرهای مهم خارجی رئیس جمهور امکان حضور ندارند گفت: بعد از کلی پیگیری حضور رئیس جمهور در افتتاحیه در ۵ اردیبهشت نهایی شد.
کد خبر: ۵۶۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 21 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در جلسه مشترک ستاد تبریز 2018 خبر داد که با توجه به مشغله های رئیس جمهور برنامه حضور وی در تبریز جهت افتتاحیه تبریز 2018 از سوم فروردین به پنجم اردیبهشت تغییر پیداکرد.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد  صدا و سیما درعرصه  تبلیغات و خبررسانی تبریز 2018  گفت: در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما وی اعلام کرد که صدا و سیما تماما در خدمت تبریز 2018 است.


نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: صدا و سیما فیلم و تیزر می‌خواهد که باید این خوراک به صورت مستمر تامین شود.

نعمت زاده همچنین گفت: رویداد تبری ۲۰۱۸ یک برنامه مردمی است و منافع آن در خدمت بخش خصوصی است، از این رو ضروری است تا مسئولان با زمینه‌سازی لازم و تقسیم کار اصولی، بخش خصوصی را وارد عمل کنند.

رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری «تبریز۲۰۱۸» با اشاره به برنامه های انجام یافته در خصوص تبریز ۲۰۱۸ یادآور شد: کارهای انجام‌شده قابل‌تقدیر است اما باید در سطح ملی و بین‌المللی فعال‌تر باشیم، به نحوی که نمود کار، در سایر کلان‌شهرها به خصوص تهران، برجسته تر باشد.

محمدرضا نعمت زاده ادامه داد: اطلاع رسانی مهمترین ضرورت تبریز ۲۰۱۸ است و همه دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت های خود در راستای اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری و طبیعی تبریز و همچنین استان استفاده کنند.

وی با اشاره به پتانسیل های تبریز یادآور شد: صنایع تبریز، به خصوص صنایعی که با هنر در آمیخته، مثل صنعت فرش و کفش، از جذابیت‌های گردشگری تبریز است و باید تورهای گردشگری را به سمت بازدید از این صنایع، هدایت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :